Na (nie)dobry początek

01:22 grafzero 0 Comments

Cicer cum caule

Cicer cum caule czyli po łacinie groch z kapustą to kontynuacja poprzedniego bloga: http://www.photoblog.pl/grafzero. Mówiąc szczerze znudziła mi się już photoblogowa forma. Szukałem czegoś gdzie będę mógł powrzucać czasem trochę zdjęć, a czasem pisać bez żadnych obrazków. Myślę, że blogspot (czy blogger - jak zwał tak zwał) będzie do tego najlepszy. O czym będzie tutaj? O wszystkim i o niczym, nie chcę się specjalizować w jakiś tematach, bo i po co. Z pewnością zmniejszeniu ulegnie liczba wpisów o tematyce podróżniczej, choć i tego do końca pewny nie jestem. Będzie tak jak było na photoblogu - często złośliwie, po chamsku, niepoprawnie politycznie, trololo, autorytarnie, nieobiektywnie, bez pardonu. A czasem refleksyjnie, mistycznie, z zachętą do dyskusji czyli tak jak mi się akurat za chce. Mam nadzieję, że czasu będzie dostatecznie dużo aby blog zaczął żyć ;)
Pozdrawiam i zachęcam do zaglądania ;)

You Might Also Like

0 komentarze: