Dekalog dyskusyjny użytkownika grafzero

01:19 grafzero 0 Comments

Dekalog dyskusyjny użytkownika grafzero
(tyczy się wszystkich moich profili i wszelkich przejawów aktywności w sieci)


  1. Brak jakiejkolwiek taryfy ulgowej. Nie mam w zwyczaju otaczać kloszem ochronnym bliższych znajomych. Możesz być chorą kobietą z trójką dzieci na utrzymaniu, Murzynem homoseksualistą chorym na AIDS wyznającym judaizm albo chińskim dzieckiem bez nóg pracującym 12 godzin w fabryce zabawek, ale jeśli napiszesz coś co uznam za głupie wytknę Ci to, bez wahania. Jeśli będzie się to tyczyło religii bądź naszej historii zrobię to w możliwie najbardziej złośliwy sposób.
  2. Jestem pamiętliwy. Jeżeli mnie obrazisz, zaatakujesz a potem uciekniesz, napiszesz coś głupiego i się do tej głupoty nie przyznasz – zapamiętam. Odczekam odpowiednio długo i przypomnę, albo oddam tak żebyś poczuł/poczuła.
  3. Oczekuję konsekwencji. Jeśli grasz chama, to nie płacz potem że odpowiedziałem Ci jak chamowi. Jeśli grasz racjonalistę, nie pisz np. „w nauce nie ma dogmatów”. Odpowiem Ci jak chamowi.
  4. Nie toleruję bucówy. Uciekania od dyskusji w jakieś bezsensowne zestawienia wyrazów, mentalnego lizania rowa płci którą jesteś zainteresowany, zmieniania tematu na zupełnie niezwiązany z poprzednim. Jeśli to zrobisz zacznę traktować Cię tak jak Ty mnie.
  5. Często trolluję. Bierz to pod uwagę. Czasem wystarczy spytać – odpowiem. Sam też bywam strollowany i jeszcze nigdy się o to nie obraziłem.
  6. Skasowanie ze znajomych traktuję jako osobistą zniewagę. Bez słowa „przepraszam” nie ma powrotu. Skasowanie subskrypcji mi nie przeszkadza. W pewnych sytuacjach uznaję to za wskazane.
  7. Wbrew pozorom nie czepiam się ortografii, a tym bardziej interpunkcji. Jeśli jednak napiszesz posta bez dużych liter, przecinków i kropek i nie masz na nazwisko Andrzejewski – nie licz na merytoryczną odpowiedź.
  8. O dziwo jestem jednym z najbardziej tolerancyjnych ludzi jakich znam :) Nie znoszę wszystkim grup społecznych/organizacji/instytucji tak samo! Wyjątek robię dla wszystkiego co uznam za lewicowe. Ich nie znoszę dużo mocniej. Dlatego jeśli nawet jesteś ateistą/buddystą/agnostykiem/masonem/panteistą/zoofilem/lubisz Paulo Coelho/new age/neopogaństwo/oglądasz Almodovara – a będziesz grzeczny i logiczny, nie zrobię Ci krzywdy.
  9. Nie mam nic przeciwko bluzgom. Jeśli jednak uznam, że ich nadużywasz i traktujesz inwektywy a nie wzmocnienie wypowiedzi – włączę bluzgator.
  10. Mój profil jest w pełni totalitarny. Komunistów i łamiących powyższe zasady się rozstrzeliwuje.

You Might Also Like

0 komentarze: